پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی بروجردی

حوزه/ تولیت مسجد اعظم قم گفت: بعد از گذشت نزدیک به ۶۰ سال، قبر مرحوم آیت الله العظمی بروجردی باب ورود به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها می شود و زائرین از کنار قبر ایشان به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها عرض ارادت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علوی بروجردی در آیین رونمایی از پنجره فولاد حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با تبریک دهه کرامت به عموم مردم و متولیان مشاهد مشرفه و اماکن مقدس جهان تشیع در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم آقای بروجردی مسجد اعظم را برای خدمت رسانی به زائران حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بنا کردند و خود ایشان وصیت کرده بودند که درهمین جایی که هم اکنون مدفون هستند راهروی مسجد اعظم به سمت ضریح مطهر و ورودی حرم باشد تا زائرین حضرت از کنار قبر ایشان عبور کنند.

تولیت مسجد اعظم قم افزود: این برای این است که  ما بدانیم مرجعیت شیعه نه تنها از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بلکه از زائرین حضرت هم برکت می گیرد و وصیت می کنند تا زائرین از کنار قبر ایشان به سمت ضریح مطهر بروند.

آیت الله علوی بروجردی خاطر نشان کرد: بعد از گذشت نزدیک به 60 سال، قبر مرحوم حضرت آیت الله العظمی بروجردی  باب ورود به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها می شود و زائرین از کنار قبر ایشان به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها عرض ارادت می کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha