جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس

حوزه/ همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س)، مراسم جشنی به میزبانی مدارس علمیه حضرت زینب کبری(س) و معصومیه(س) یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) یزد، مراسم جشن سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، باحضور جمع کثیری از طلاب و دختران طلبه برگزار شد.

مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، در این مراسم و در جمع دختران به بیان زندگی نامه و فضایل حضرت معصومه(س) پرداخت و گفت: حضرت معصومه(س) دارای سه «عین» مقدس یعنی عبادت، عفت و علم هستند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد ضمن بیان داستان هایی از زندگی حضرت معصومه(س) تصریح کرد: امام رضا(ع) در مورد ثواب زیارت حضرت معصومه(س) در قم فرموده اند: «هرکس معصومه(س) را در قم زیارت کند، مثل این است که من را زیارت کرده است.»

مولودی خوانی، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و سخنرانی از برنامه های اجراشده در این مراسم بود.

 

*حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در مدرسه علمیه معصومیه یزد

همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) خدام حرم  مطهر رضوی در سفر چند روزه به استان یزد، امروز در طی مراسمی به آستان مقدس امامزاده سیدجعفر(ع) یزد رفتند و به مولودی خوانی پرداختند.

این گزارش می افزاید: حضور عموم بانوان یزدی و طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) یزد در مراسم و پخش شیرینی و شربت از برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/ ۳۱۳/۴۷ 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha