جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم رضوی

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن خجسته سالروز میلاد بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س)، حرم مطهر امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، بانوان زائر و مجاور ساحت قدسی ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا(ع) از ساعات اولیه روز سه‌شنبه اول ذی القعده که مصادف با میلاد با سرسعادت اخت‌الرضا(ع) حضرت معصومه(س) و نخستین روز از ایام دهه کرامت رضوی است، حرم رضوی را گلباران کردند.

در این اجتماع بانوان زائر و مجاور با در دست داشتن شاخه‌های گل و در حالی که زمزمه عاشقانه یا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و یا حضرت معصومه(س) بر لب داشتند، مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را پیاده طی کردند و جلوه‌های زیبایی از عشق و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت(ع) را به نمایش گذاشتند.

خادمان خواهر بارگاه مقدس امام مهربانی‌ها نیز با در دست داشتن دسته‌های گل در طول مسیر اجتماع کنندگان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت را همراهی کردند.

همچنین تعدادی از خادمان این بارگاه نورانی و مقدس نیز در ورودی‌های حرم مطهر با در دست داشتن عود، اسپند و گلاب به استقبال عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شتافتند و به گرمی از آن‌ها استقبال کردند.

 مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) نیز در این مسیر پیاده‌روی به مدیحه‌سرایی و شعرخوانی در وصف بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) پرداختند.

برپایه این گزارش،  بانوان زائر و مجاور پس از گلباران حرم مطهر امام رضا(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی حضور یافته و در ویژه برنامه روز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha