جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، نماز جمعه بلندگوی دین، پایگاه توسعه ولایت مداری، بصیرت افزایی و استکبار ستیزی دانست و تصریح کرد: باید با اجرای برنامه های فرهنگی جذاب و اثرگذار جوانان را جذب نماز جمعه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان که با حضور اعضای ستادهای نماز جمعه این استان، در خانه معلم خرم آباد برگزار شد، با اشاره به این که آئین عبادی-سیاسی نماز جمعه با شکوه خاص در اکثر شهرهای استان لرستان در حال برگزاری است، گفت: نماز جمعه آئین همدلی، وحدت و انسجام مسلمین است.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه با حضور اقشار مختلف مردم علاوه بر پایگاه دینی در واقع به عنوان قرارگاه فرهنگی شهرها محسوب می شود، افزود: نماز جمعه پایگاه ولایت مداری و استکبار ستیزی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که امروز صفوف به هم فشرده نمازگزارن خشم استکبار جهانی و دشمنان نظام را برانگیخته و درصدد تضعیف این پایگاه های دینی و فرهنگی هستند، خاطر نشان کرد: نماز جمعه پایگاه دین مداری، خدامحوری و بصیرت دینی و سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به اینکه اعضای ستادهای نماز جمعه بازوان ارزنده ای برای ائمه جمعه هستند، اظهار داشت: اعضای ستادهای نماز جمعه افرادی مومن، ولایی، متعهد و فرهنگی و دارای بینش معنوی و سیاسی هستند.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد نماز جمعه در واقع یاوران امامان جمعه محسوب می شوند، گفت: اعضای این ستاد با روحیه معنوی و جهادی بدور از هرگونه چشم داشتی فعالیت و رسالت دینی و فرهنگی خود را انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان  با اشاره به ضرورت استفاده از نیروهای جوان ، مومن و با انگیزه در ستادهای نماز جمعه، بیان داشت: در انجام فعالیت های ستادی نماز جمعه بهتر است از افراد مومن، خلاق و جوان استفاده شود تا شاهد ارتقاء برنامه های دینی و فرهنگی در ستادهای نماز جمعه باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به این که جوانان دارای روحیه های جهادی و انقلابی هستند، خاطر نشان کرد: باید با اجرای برنامه های فرهنگی جذاب و اثرگذار جوانان را جذب نماز جمعه کرد.

 انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha