چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
راه اندازی برنامه الکترونیکی مشتمل بر بیش از ۱۶هزار منبع اعتقادی

حوزه/ مؤسسه مطالعات الکترونیک حوزوی میراث أنبیا وابسته به آستان مقدس عباسی از راه اندازی برنامه "منبع الکترونیک اعتقادی" بر روی تلفن های هوشمند خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه مطالعات الکترونیک حوزوی میراث أنبیا وابسته به آستان مقدس عباسی از راه اندازی برنامه " منبع الکترونیک اعتقادی" بر روی تلفن های هوشمند که با سیستم اندروید کار می کند خبر داد.

این مرحله بر روی سیستم اندروید انجام گرفته و در آینده بر روی سیستم (iOS) پیاده خواهد شد و این برنامه مشتمل بر بیش از 16 هزار منبع در پاسخ به شبهات بر اساس شیوه اهل بیت (علیهم السلام) است.

حجت الاسلام ترابی مدیر این مؤسسه گفت: در راستای سلسله برنامه های کاربردی مؤسسه بر روی گوشی های هوشمند، برنامه منبع اعتقادی الکترونیکی را راه اندازی کرده که شامل پژوهش ها و ادله هایی از دو مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و مکتب اهل سنت است که تعدادی از باب های آن، روایات پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت (علیهم السلام) می باشد.

وی افزود: همچنین این برنامه مشتمل بر تعدادی موضوع مرتبط با اعتقادات و ویژه پاسخ به شبهات است که محتوای آن برگرفته از سایت خادم اهل بیت (ع) می باشد و اجازه شرعی آن نیز در این سایت موجود است.

امکان دانلود از طریق گوگل پلی

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: امکان دانلود از طریق جستجوی اسم این برنامه در گوگل پلی وجود دارد و به طور مستقیم قابل دانلود است.

وی تصریح کرد: این مؤسسه در آغاز امسال پنج برنامه راه اندازی کرده است که اسامی آن:« فذکّر، إرواء السائلین، مواقیت الأهلّة، متون صادره از سوی دفتر آیت الله سیستانی در مسئله عراق»، می باشد.

ترابی در پایان اشاره کرد: مؤسسه مطالعات الکترونیکی حوزوی میراث انبیا وابسته به آستان مقدس عباسی است که برای آگاهی جوامع و مسلح کردن آن به علوم الهی و مکارم اخلاق، تشویق دانشجویان و پژوهشگران به تلاش بیشتر برای رشد و پیشرفت تلاش می کند.

وی در پایان گفت: همچنین تمام امکانات را برای متخصصین فراهم می کنیم تا با استفاده از تخصص خود به نشر علوم اهل بیت (ع) برای پیروان آنان در سر تاسر جهان و به ویژه علوم حوزوی به شیوه ساده و آسان الکترونیکی، بپردازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha