جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه  قزوین

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به جایگاه و منزلت معمرین و اساتید حوزه، گفت: معمرین و اساتید حوزه باید قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند و ما مسئولان هم وظیفه‌ تکریم و سرکشی از آن‌ها را بر عهده داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار نمایندگان دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی که به منظور سرکشی و تکریم از روحانیون پیشکسوت، به استان قزوین سفر کرده‌اند، اظهار کرد: سرکشی و تکریم معمرین از صله‌رحم‌های معنادار و مؤثر است و موجب وحدت و همدلی بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه تکریم و شنیدن حرف‌های معمرین بسیار ارزشمند و راهگشای بسیاری از مشکلات است، تصریح کرد: سرکشی و تکریم از معمرین علاوه بر وحدت و انتقال تجربیات، ارزش نهادن به کار آن عزیزان نیز محسوب می‌شود که این مهم امیدواری را در این قشر زحمت کش بیشتر می‌کند.

امام جمعه قزوین با اشاره به جایگاه و منزلت معمرین و اساتید حوزه، خاطرنشان کرد: معمرین و اساتید حوزه باید قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند و ما مسئولان هم وظیفه‌ تکریم و سرکشی از آن‌ها را بر عهده داریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از نمایندگان دفتر رهبر معظم انقلاب برای سرکشی و تکریم از معمرین، تأکید کرد: همین که دست مهربانی منسوب به رهبر معظم انقلاب به سراغ معمرین می‌آید، خیلی از مشکلات، سوء‌ظن‌ها و بد بینی‌ها برطرف می‌شود و در مجموع کار بسیار ارزشمندی است.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدعماد حجازی، گزارشی از برنامه سرکشی و تکریم معمرین استان قزوین ارائه کرد و  گفت: دیدار و تکریم معمرین به منظور ارزش نهادن به جایگاه والای آن عزیزان صورت می‌گیرد.

وی همچنین از پیشنهاد  امام جمعه قزوین برای ثبت خاطرات معمرین استقبال کرد و افزود: معمرین خاطرات بسیار ارزشمندی دارند که آگاهی و ثبت آن‌ها ضروری است.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha