جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیت آیت الله باریک بین

حوزه/ جمعی از خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور در بیت مرحوم آیت الله باریک بین، با گرامیداشت یاد و خاطره این عالم فقید، پرچم متبرک بارگاه امام رئوف را به خانواده وی اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جمعی از خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور در بیت ابوالشهید مرحوم  آیت الله باریک بین، با گرامیداشت یاد و خاطره این عالم فقید، پرچم متبرک بارگاه امام رئوف  را به خانواده وی اهدا کردند.

در این مراسم معنوی  که با مداحی یکی از خادمین بارگاه ثامن الحجج(ع) همراه شد، حجت الاسلام محمد رضا نبوی از خادمین روحانی این بارگاه منور، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بین(ره)، گفت: مرحوم آیت الله باریک بین تمام زندگی خود را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

وی در ادامه بر آشنایی نسل نوجوان وجوان با سیره و سبک زندگی ائه معصومین(ع) تاکید و خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) در مورد سرمایه گذاری معنوی برای نسل نو و حفاظت نوجوانان از گروه های منحرف و کج اندیش، می فرماید: «با درو احداثکم بالحدیث قبل ان یسبقکم الیهم المرجعة / نوجوانان خود را با احادیث ما آشنا کنید قبل از این که مرجعه (یکی از گروه های منحرف) بر شما پیشی گیرند».

حجت الاسلام نبوی افزود: آشنا نبودن نسل جدید با آفت های اجتماعی، موجب افت ارزش های اخلاقی و توفیق دشمنان و رواج خلاف و حرام در میان آنان می شود، لذا روحانیون وظیفه دارند با تبیین سیره ائمه(ع)، جوانان را از انحراف نجات دهند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha