جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام افشین فر

حوزه/ مسئول مركز رسيدگي به امور مساجد خراسان شمالي گفت: مساجد این استان با کمک‌های مردمی و خیّرین اداره می‌شوند.

حجت‌الاسلام افشین فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با بیان اینکه هرگونه ساخت‌وساز و انجام اقدامات عمرانی در مساجد از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان انجام می‌شود، اظهار داشت: مساجد استان با کمک‌های مردمی و خیرین اداره می‌شوند.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان، افزود: طی این سفر به‌منظور ساخت و بازسازی مساجد و بقاع متبرکه استان حدود 160 میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته است که به‌جز این ردیف اعتباری هنوز کمک جدی به حوزه مساجد نشده است.

حجت‌الاسلام افشین فر با تأکید بر لزوم آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم، گفت: باید مردم آموزش‌های لازم را در استفاده بهینه از امکانات موجود مساجد و نیازمندی‌های آن فراگیرند.

وی تأکید کرد: باید استفاده از عطر خوش، سیستم صوت، روشنایی، فرش‌های نو و مرتب بر اساس اولویت و کمک‌های مالی خیرین و مردم مدنظر هیئت امنای مساجد قرار گیرد.

مسئول مركز رسيدگي به امور مساجد خراسان شمالي خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعدادی از مساجد بین‌راهی در مسیر سفر زائران و مسافران امام علی ابن موسی‌الرضا (ع) به‌منظور ارائه خدمات مناسب نیازمند کمک‌های جدی هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha