جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه درخواست‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همان مطالبات مردم است، گفت: شخص رئیس‌جمهوری و هیأت دولت دوازدهم باید در راستای رسیدن کشور به این مطالبات تلاش‌های جدی داشته و کارهای اساسی انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم پس از تنفیذ رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حاکمیت رئیس‌جمهور تا زمانی که حکم تنفیذ وی از سوی مقام معظم رهبری تأیید نشود، غیرممکن است و زمانی رئیس‌جمهور حق حاکمیت در جامعه را دارد که حکم تنفیذ وی از سوی مقام معظم رهبری تأیید شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حکم تنفیذ رئیس دولت دوازدهم از سوی مقام معظم رهبری تأیید شد و رئیس‌جمهور باید رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری را در راستای اداره امور کشور سرلوحه خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در راستای اداره امور کشور و رسیدگی به وضع معیشتی مردم خواسته‌هایی را از دولت داشته‌اند، افزود: حفظ استقلال کشور، دفاع از مظلومان و رسیدگی به قشر آسیب‌پذیر جامعه از مهم‌ترین خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت دوازدهم بوده و ضرورت دارد تا دولت دوازدهم نسبت به برآورده کردن این خواسته‌ها گام بردارد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه درخواست‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همان مطالبات مردم است، گفت: شخص رئیس‌جمهوری و هیأت دولت دوازدهم باید در راستای رسیدن کشور به این مطالبات تلاش‌های جدی داشته و کارهای اساسی انجام دهند.
وی با بیان اینکه عینی کردن و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه یکی از مطالبات مهم مردمی است، خاطرنشان کرد: دفاع از استقلال و عزت کشور، استکبارستیزی، حمایت از مظلومان و ستمدیدگان و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از جمله مهم‌ترین خواسته و مطالبات مردم از دولت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha