جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان از سفر یک‌روزه مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با تائید این خبر اظهار داشت: آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، پنج‌شنبه این هفته به استان سمنان سفر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه سمنان با اشاره به سفر آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در روز پنج‌شنبه 9 شهریورماه به این استان، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: جلسه با اعضای شورای حوزه علمیه استان سمنان، حضور در مجمع علماء و روحانیون شهرستان شاهرود، حضور در آئین افتتاحیه سال تحصیلی 96-97 حوزه‌های علمیه استان از جمله برنامه‌های مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سفر به سمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به محوری‌ترین برنامه آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سفر به استان سمنان، خاطرنشان کرد: سخنرانی در دعای پرفیض عرفه توسط مدیر حوزه‌های علمیه کشور و با مداحی حاج محمود بذری در روز پنجشنبه ساعت 16 در گلزار مطهر شهدا شهرک امام در شهرستان شاهرود از جمله برنامه‌های سفر مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به سمنان است.

وی تصریح کرد: شناسایی و بررسی مشکلات و ظرفیت‌های عظیم حوزه‌های علمیه در استان سمنان از جمله برنامه‌ها در این سفر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha