چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اوقات فراغت

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه‌ علمیه استان سمنان گفت: طلبه‌ای در جامعه موفق است که بتواند از فرصت‌های تعطیلات و اوقات فراغت خود برای تقویت بنیه علمی استفاده بهینه را داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی گلپایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به فرصت مطلوب تابستان برای فعالیت علمی طلاب، اظهار داشت: تعطیلات تابستان برای روحانیون و طلاب علوم دینی فرصت مناسب و مغتنمی است که مطالعه علمی صورت گیرد تا بنیه علمی طلاب بیش‌ازپیش تقویت شود.
معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه سمنان با بیان اینکه روحانیون و طلاب در ایام تابستان نیز باید به درس و بحث و تقویت بنیه علمی اهتمام ویژه و جدی داشته باشند، تصریح کرد: طلبه‌ای در جامعه موفق است که بتواند از فرصت‌های تعطیلات و اوقات فراغت خود برای تقویت بنیه علمی استفاده بهینه را داشته باشد.
وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق، جدی و مدون در فرصت تعطیلات تابستانی از سوی طلاب علوم دینی افزود: فرصت تعطیلات تابستانی بهترین زمان برای انجام تحقیق، پژوهش و تقویت بنیه علمی طلاب علوم دینی است.
حجت الاسلام گلپایگانی با بیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه و روحانیت باید بیش‌ازپیش برای تقویت بنیه علمی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: جوان امروزی در جامعه به دنبال تحقیق و پرسش و پژوهش است که طلاب علوم دینی باید بامطالعه دقیق آثار علمی و پژوهشی علما و فضلای حوزه‌های علمیه بتوانند پاسخ درست و منطقی را به شبهات در جامعه بدهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha