سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طلبه ها

حوزه/ حجت الاسلام حمزه پور با اشاره به ضرورت تربیت طلاب پژوهشگر، گفت: متقاضیان ورود به حوزه های علمیه از مدارس آموزش و پرورش وارد حوزه علمیه می شوند و با آیین نگارش و مقاله نویسی آشنا نیستند، لذا آموزش این مساله امری ضروری است.

حجت الاسلام محمود حمزه پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، از شروع دوره تابستانی مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) از 20 خرداد ماه الی 28 تیر خبر داد و گفت: کلاس های تابستانی تقویتی مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) با هدف تقویت بنیه علمی طلاب در ایام فراغت برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) شهر قروه درجزین در ادامه با اشاره به تعداد کلاس های این دوره، اظهار کرد: برای طلاب پایه اول و دوم کلاس های صرف و نحو کاربردی، آموزش تجوید و همچنین کلاس روش مقاله نویسی و آیین نگارش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دوره های تابستانی باید مفرّح باشند، افزود: تابستان فصل تفریح و فراغت طلاب است و مدیران اجرایی مدارس نباید از این مساله غافل شوند، در دوره تابستانی این مدرسه برای طلاب برنامه فوتسال، استخر، والیبال و همچنین اردوی دسته جمعی به مشهد مقدس در آخر دوره برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام حمزه پور در ادامه با اشاره به ضرورت تربیت طلاب پژوهشگر، گفت: متقاضیان ورود به حوزه های علمیه از مدارس آموزش و پرورش وارد حوزه علمیه می شوند و با آیین نگارش و مقاله نویسی آشنا نیستند، لذا آموزش این مساله امری ضروری است.

 مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) شهر قروه درجزین با اشاره به جذب طلبه در این مدرسه، گفت: در حال حاضر 19 نفر از متقاضیان برای ورود به دوره اختبار و تثبیت پذیرش شده اند.

وی در ادامه با اشاره به ملاک های پذیرش طلبه در مدرسه علمیه امیر المومنین(ع)، ابراز داشت: از آنجایی که دروس حوزه  نسبت به دروس دبیرستان مشکل تر است، در جذب طلبه علاوه بر ملاک های اعتقادی و خانوادگی، به بررسی استعداد طلاب می پردازیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha