جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلیعه تحول

طرح تابستانی «طلیعه تحول» ویژه خواهران حوزه علمیه خراسان با حضور بیش از ۹۰۰ طلبه، ۲۰ مرداد در مشهد آغاز می شود.

فاطمه علیشاهی، مسئول اداره فرهنگی تربیتی خواهران حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در مشهد بیان کرد: طرح تابستان طلیعه تحول ویژه خواهران، در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد، برگزار می شود که اولین گروه با حضور 155 طلبه خواهر در طرح مربی قرآن، 80 طلبه در طرح تربیت حافظ و 70 طلبه در طرح حوار (مکالمه عربی)، 20 تا 23 مرداد، برگزار می شود.
مسئول اداره فرهنگی تربیتی خواهران حوزه علمیه خراسان در ادامه افزود: گروه دوم از 24 تا 28 مرداد در دو طرح حیات طیبه با حضور 95 طلبه و بلاغ با حضور 110 طلبه خواهر شرکت می کنند.
وی با بیان این که، سومین گروه خواهران، از 30 مرداد تا دوم شهریور ماه در طرح تابستانه طلیعه تحول شرکت می کنند، اضافه کرد: در این گروه، 150 طلبه در طرح مهدی یاوران و 80 طلبه در طرح میثاق حضور دارند.
علیشاهی با بیان اینکه گروه چهارم با حضور 50 طلبه در طرح رشد و 150 طلبه در طرح بنیان از 3 تا 6 شهریور برگزار می شود، خاطر نشان کرد: دو طرح تربیت حافظ قرآن کریم و حوار (مکالمه عربی)، از 20 مرداد تا 6 شهریور ماه به صورت مستمر در مدرسه فاطمه الزهرا(س) توس برگزار می شود.
گفتنی است، طرح تابستان طلیعه تحول ویژه خواهران حوزه علمیه خراسان، به مدت 17 روز و از 20 مرداد تا 6 شهریور ماه با حضور بیش از 900 طلبه خواهر برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha