یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پذیرش طلاب

حوزه / معاون آموزش و پژوهش حوزه‌ علمیه استان سمنان از پذیرش ۱۲۰ طلبه جدید در مدارس علمیه سطح این استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت‌الاسلام علی گلپایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به تعداد طلبه‌های جدیدالورود در حوزه‌های علمیه سطح این استان اظهار داشت: ۱2۰ طلبه جدیدالورود در حوزه‌های علمیه سطح این استان پذیرش‌شده‌اند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه‌ علمیه استان سمنان تصریح کرد: کمیت مسأله در پذیرش طلبه‌های جدیدالورود کمتر حائز اهمیت است و کیفی سازی پذیرش طلبه‌های جدیدالورود از جمله برنامه‌های جدی حوزه‌های علمیه است.

وی با بیان اینکه 13 مدرسه علمیه در سطح استان سمنان فعال هستند، افزود: در راستای مقابله با هجمه‌های دشمنان علیه دین، طلاب علوم دینی وظیفه‌دارند تا ضمن فراگیری دقیق علوم دینی در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کنند و پاسخ درست و منطقی را به این هجمه‌ها ارائه کنند.

حجت‌الاسلام گلپایگانی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های امروز ما نیازمند علوم انسانی هستند که حوزه‌های علمیه در این زمینه موظف هستند تا این نیاز مهم را برطرف کنند و علوم انسانی موردنیاز دانشگاه‌ها را تأمین کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha