پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پذیرش

 مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) گفت: یکی از طرح های جدید در این مدرسه برگزاری کلاس های تخصصی فقه و اصول است که این طرح توسط آیت الله علیدوست به حوزه علمیه همدان پیشنهاد شده که در دو سال اخیر این طرح برگزار شده است.

حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان از آغاز پذیرش مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان خبر داد و گفت: مدرسه آیت الله آخوند(ره) از طلاب سطح دوم برای سال تحصیلی 96-97 پذیرش می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: طی مصوبه شورای حوزه علمیه همدان طلابی می توانند در این مدرسه تحصیل کنند که یا معمم باشند و یا در سال تحصیلی جدید ملبس به لباس مقدس روحانیت شوند و همچنین حداقل معدل طلاب باید نمره ۱۶ در پایه قبلی باشد.

حجت الاسلام خزایی ادامه داد: مدرسه آیت الله آخوند(ره) شهر همدان از مدارس علمیه سطح دو حوزه علمیه همدان می باشد و طلاب بعد از اتمام سطح می توانند در درس خارج رسمی حوزه علمیه  همدان که توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی برگزار می شود، شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: مدرسه آیت الله آخوند(ره) برای طلابی که علاقه به دروس تخصصی مهدویت، تفسیر و کلام را دارند این امکان را فراهم کرده که بتوانند به صورت رسمی در سه رشته تخصصی مهدویت، تفسیر و کلام، در همدان تحصیل کنند.

وی در پایان گفت: یکی از طرح های جدید در مدرسه علمیه آیت الله اخوند(ره) برگزاری کلاس های تخصصی فقه و اصول است که این طرح توسط آیت الله علیدوست به حوزه علمیه همدان پیشنهاد شده که در دو سال اخیر این طرح برگزار شده است.

   

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha