جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینیان  امام جمعه دامغان:

حوزه/ امام جمعه دامغان با بیان این که راه کمال انسان فهم عمیق دین است، گفت: مدیران نباید تکبر داشته باشند و در مواجه‌ با ارباب‌رجوع خاضعانه برخورد کنند؛ زیرا تکبر ورزیدن ذلت می آورد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از دامغان،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد حسینیان، پیش از ظهر امروز در پنجمین روز از هفته دولت در نشست شورای اداری شهرستان دامغان که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، با بیان اینکه همه انسان‌ها تمایل به جاودانگی دارند و کمال انسان بهشت است، اظهار داشت: راه کمال انسان فهم عمیق است و یک انسان فرهیخته باید درک و فهم صحیح، درست و عمیق از مسائل پیرامون خود داشته باشد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه انسان باید صبر و تحمل در کارها را در امور خود پیشه کند، تصریح کرد: یک انسان باید در برنامه‌ریزی مادی و معنوی خود به‌صورت سازمان‌دهی شده برای امور در جهت کاهش هزینه و مصرف داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اصول و ارکان مدیریت، مدیریت کمال‌گراست، افزود: باید برای ایجاد جامعه کمال‌گرا قدم برداریم و مدیران نیز باید بستر کمال را برای مردم فراهم کنند و یک مدیر باید برای مردم و جامعه و شهر خود احقاق حق کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینیان با بیان اینکه همه باید حکومت اسلامی را در نظر بگیرند و حکومت اسلامی یک محور اصلی برای رشد و ترقی و حرکت جامعه است، خاطرنشان کرد: باید همه مدیران در راستای حفاظت و حراست از ارکان حکومت اسلامی گام بردارند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید تکبر داشته باشند و در مواجه‌شدن با ارباب‌رجوع خاضعانه برخورد کنند؛ زیرا تکبر ورزیدن ذلت میاورد، گفت: باید مدیریت یک مدیر در جامعه نسبت به مسائل مختلف در دل مردم ایجاد امید کند.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: باید در مدیریت ضمن مشورت و اعمال نظرات کارشناسی تصمیم قاطع، درست و به جا و به‌موقع داشته باشیم و این تصمیم باید عملیاتی شود.

وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گفت: باید برای سرمایه‌گذار ارزش قائل بود و سرمایه‌گذار را تکریم کرد و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف جامعه باید احترام و تکریم شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینیان با بیان این که باید به صنایع در سطح شهرستان دامغان توجه بیشتری شود، خاطرنشان کرد: مشکلات کمبود آب در روستاهای این شهرستان پیگیری و حل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha