پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میرزاولنگ افغانستان

حوزه/ در مقاله تایمز با عنوان "داعش و طالبان برای کشتار شیعه متحد می شوند" آمده است: فرماندهان داعش در افغانستان گفته اند اجازه خواهند داد برخی حملات آنها با مشارکت طالبان و با هدف حمله به مناطق شیعه نشین انجام شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» روزنامه تایمز انگلستان در شماره امروز خود نوشت: داعش و طالبان در افغانستان برای کشتار شیعیان همدست شده اند.

در مقاله تایمز با عنوان "داعش و طالبان برای کشتار شیعه متحد می شوند" آمده است: فرماندهان داعش در افغانستان گفته اند اجازه خواهند داد برخی حملات آنها با مشارکت طالبان و با هدف حمله به مناطق شیعه نشین انجام شود.

در این یادداشت آمده است: در هفته گذشته افراد مسلح وابسته به طالبان و فرماندهی تروریست های داعش با همکاری هم به یکی از مناطق شیعه نشین افغانستان در حومه شهر سرپل حمله کرده و 50 نفر از شهروندان بی دفاع را به قتل رساندند.

تایمز گفت: مردم این منطقه ناگهان متوجه شدند از طرف دو گروه داعش و طالبان مورد حمله قرار گرفته اند و تروریست ها شهروندانی را که قصد فرار داشتند بازداشت کردند.

لازم به ذکر است تروریست های داعش و طالبان در شب ۱۴ مرداد با حمله به روستای شیعه نشین میرزاولنگ در حومه شهر سرپل حدود ۵۰ نفر از مردم این منطقه را به شهادت رسانده و شمار زیادی را به اسارت گرفتند که بخش زیادی از این خانواده ها آزاد شدند،‌اما برخی منابع محلی افغانستان گفته اند که هنوز هم تعدادی از دختران این منزقه در اسارت داعش به سر می برند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha