پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدجواد نظافت

حوزه/ مسئول مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) مشهد با بیان اینکه عقب‌نشینی در مبارزه فرهنگی عاقبتش سقوط است، گفت: طلاب و روحانیون فرماندهی جبهه فرهنگی را عهده‌دار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون بجنورد، اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید فرماندهی جنگ علیه دشمن در جبهه فرهنگی را بر عهده‌ داشته باشند.

مسئول مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) مشهد با بیان اینکه در عرصه مبارزه فرهنگی، بازنشستگی نداریم و همیشه باید فعال باشیم، افزود: عقب‌نشینی در مبارزه فرهنگی عاقبتش سقوط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظافت تصریح کرد: سقوط در انتظار کسی است که مبارزه را رها کند و انحراف نتیجه دست از مبارزه کشیدن است و باید تا نفس می‌کشیم علیه توطئه‌های دشمنان مبارزه کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت جذب جوانان و نیروهای انقلابی در عرصه‌های انقلابی اشاره کرد و گفت: مشکل این روزهای جبهه انقلاب توقف در تولید نیروی انسانی و عدم رویش‌های لازم در این جبهه است.

استاد حوزه  و دانشگاه با تأکید بر اینکه باید اصل در تربیت نیروی انسانی برای جبهه مقاومت باشد، اظهار داشت: اصل را باید تربیت نیروی انسانی قرار دهیم یعنی اگر جوانان توجیه باشند، خودشان مکان را فراهم می‌کنند و در این زمینه مطالبه گری لازم را انجام می‌دهند.

مسئول مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) مشهد تصریح کرد: در جبهه باطل شیاطین به آمریکا، اسرائیل، داعش و همه گروه‌های شیطانی کمک روحی، روانی و فکری می‌کنند، ازاین‌رو ما باید با تربیت نیروهای انسانی انقلابی بتوانیم به بهترین نحو با جبهه باطل مقابله کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نظافت همچنین ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهید حججی، اظهار داشت: نام پرآوازه شهید حججی یک امداد غیبی در این جنگ ناجوانمردانه نرم بود و البته مثل این شهید گران‌قدر کم نیستند اما خداوند یک نفر برای متوجه کردن دل‌ها خاص و جلوه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت غریبانه و مظلومانه  محسن حججی، بار دیگر فضای کشور را کربلایی و عاشورایی کرد، پیکر بی‌سر او یک حماسه تاریخی که حاکی از ایثار، شهادت، جوانمردی شجاعت بود برای ملت بزرگ ایران رقم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha