جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله اعرافی در مدرسه آیت الله بهاری

حوزه/ آیت الله اعرافی در بازدید از بخش های مختلف مدرسه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار و گفتگو با مسئولان و اساتید این مدرسه، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز در بازدید از مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار همدان، در جمع اساتید و طلاب این مدرسه گفت: طلاب جوان نسبت به سنت های آموزشی و اخلاقی در حوزه های علمیه اهمیت ویژه ای داشته باشند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: نگذارید که مشکلاتی همچون ساخته نشدن مدرسه و تکمیل نشدن ساختمان و ضعف های این چنینی به درس خواندن شما آسیب وارد کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اهمیت مساله مباحثه در حوزه های علمیه افزود: طلاب جوان باید نسبت به مساله مباحثه دروس اهمیت ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: طلاب موفق از سنت پیش مطالعه، مباحثه و ارتباط با استاد همیشه به نحو احسن استفاده کرده اند و توصیه من به شما این است که شرح های تخصصی نوشته شده نیز مراجعه کنید.

وی در پایان خطاب به طلاب گفت: حوزه علمیه مکان درس خواندن است و جامعه به شما به عنوان آینده سازان نیاز دارد؛ امروز ما نیاز به انسان هایی مصمم، شجاع، مهذب با نگاهی بلند و آینده نگر همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب داریم.

آیت الله اعرافی همچنین در بازدید از بخش های مختلف مدرسه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار و گفتگو با مسئولان و اساتید این مدرسه، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha