پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور به منظور شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان همدان و بازدید از برخی مدارس، با استقبال رسمی مسئولان حوزوی و استانی، وارد شهر همدان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، آیت الله علیرضا اعرافی، با همراهی حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش و حسینی نژاد، معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه، صبح امروز با استقبال رسمی آیت الله طه محمدی، نماینده ولی فقیه در همدان، آیت الله موسوی اصفهانی، عضو خبرگان رهبری و مدیر حوزه علمیه استان، مسئولان استانی و جمعی از روحانیون، وارد شهر همدان شد.

مدیر حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه، در بدو ورود به همدان، با حضور در گلزار شهدای این شهر، با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

آیت الله اعرافی همچنین با حضور در مقبره آیت الله شیخ محمد بهاری، یاد و خاطره این عالم ربانی را گرامی داشت و از مدرسه علمیه شهرستان بهار بازدید کرد و با طلاب این مدرسه از نزدیک به گفتگو پرداخت.

سخنرانی در مراسم افتتاح سال تحصیلی حوزه علمیه همدان در مدرسه آخوند ملاعلی(ره)، نشست با مدیران مدارس استان، نمایندگان طلاب و اساتید از دیگر برنامه های مدیر حوزه علمیه های کشور اعلام شده است.

مدیر حوزه های علمیه کشورهمچنین از نزدیک در جریان روند ساخت حوزه بزرگ امیر المومنین(ع) در حیدره همدان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha