سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی،

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: هنگامی که عیار ایمان ضعیف شود، دشمن اجازه نفوذ می‌یابد، اما وقتی استقامت و ایمان در جامعه نهادینه شود، هیچ کسی جرات ورود به کشور را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی شرق کشور، اظهار داشت: شهید حججی مظلومانه به شهادت رسید؛ اما شهادتش پیروزمندانه بود.

وی با بیان این که شهیدانی مانند شهید حججی غیرت مندانه به دفاع برخواسته و اجازه شهادت خود را از امام رضا(ع) گرفته اند، افزود: انسان های مومن همیشه تا آخرین لحظه با روحیه بالا دشمن را مایوس می کنند و بعد از شهادت به اوج افتخار می رسند.

وی افزود: گاهی به دلیل سهل انگاری، دشمن توانسته دربعضی کشورها نفوذ کند و با خیال راحت مردمی را که در یک روستا مجلسی عروسی دارند، بمباران می‌کند و با یک تعبیر، اشتباه کردیم، خود را بی نیاز می‌بیند.

امروز شهامت و غیرت نیروهای مسلح ملت ایران خار چشم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز مردم ولایت مدار وغیرتمند و نیروهای مسلح جامعه خار چشم دشمن بوده و به دشمن اجازه کوچک ترین جسارتی را نمی‌دهند و دشمن امروز شهامت و غیرت نیروهای مسلح ملت ایران را دیده است.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این که وقتی وزیر سابق صهیونیستی اعتراف کرد، با ایرانی‌ها نمی توان جنگید، افزود: نفوذ فرهنگی غرب با تغییر بنیادی وارد جامعه شده و دشمن با امیداواری در سنگر فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در جستجوی پیروزی است، ولی با توکل بر خدا و ایمان و اراده مردم، شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: وقتی عیار ایمان ضعیف شود، دشمن اجازه نفوذ پیدا می کند، اما هنگامی که دشمن استقامت و ایمان ملی را ببیند، جرات جسارت به آن کشور را ندارد.

شهادت حججی درس غیرت به ملت داد

سرهنگ علی اکبر عباسی  تجدد در دیدار با نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت:  شهادت حججی به دست نااهلان مسلمان نما، درس غیرت و از خودگذشتگی را به ما آموخت.

وی با اشاره به ماه ذی الحجه افزود: امیداوریم دراین ماه دعا، راز ونیاز، ماه خودسازی ها مورد قبول درگاه خداودند باشد.

فرمانده پدافند هوایی قائم آل محمد(ص) گفت: در ایام سالروز تشکیل راه اندازی پدافند هوایی در کشور هستیم، که ما به عنوان سربازی کوچک از خیل عظیم سربازان ولایت، امروز آمده ایم تا گزارشی مختصر از اهم دلیر مردان پدافند هوایی به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  بدهیم.

عباسی تجدد افزود: منطقه ویژه شرق کشور پدافند  قائم آل محمد(ص) در خراسان جنوبی که ما افتخار سربازی آنرا داریم، وظیفه حراست 430هزار کیلومتر مربع حفاظت صیانت  از خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان به صورت کامل و بخشی از استان خراسان رضوی  و کرمان  را به عهده داشته و ما در 300 نقطعه پدافندی  مستقر هستیم.

وی بیان داشت: فرزندان شما در پدافند هوایی همواره درحالت اجرای مامواریت و آمادگی کامل حفاظت و حراست از حریم آسمان کشور را داشته و وضعیت ما مستقل از زمان جنگ و بحران است .

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha