جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، در دیدار علما، روحانیون و مسئولان خراسان جنوبی با تولیت آستان قدس رضوی، از شخصیت انقلابی و خدمات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، پیش از ظهر امروز امروز در دیدار علما، روحانیون و مسئولان خراسان جنوبی با تولیت آستان قدس رضوی گفت: جمع حاضر عصاره ای از مردم شریف خراسان‌جنوبی هستند، که آرای مردم خراسان جنوبی مشهود است، در دو دوره مجلس خبرگان رهبری با عشق رای داده اند.

وی خطاب به تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که خداوند به حضرتعالی تفضل فرموده است؛ هم در جنبه شخصی به شما صداقت و اخلاص داده و شما را از نسل پاک پیامبر (ص) قرار داده است، ادامه داد: از جهت مسئولیت‌های مختلفی که در دوران انقلاب داشتید پایمردی به خرج دادید، که این نشان از ایمان راسخ شماست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: امروز هم، افتخار مدیریت آستان حضرت امام رضا(ع) که معشوق همه جهان است را دارید، که این از نعم الهی است.

انقلاب ما اسلام ما نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار خراسان جنوبی با عنایت به دو دوره نمایندگی خبرگان رهبری در استان و ایمان به مسئولیت‌های مقدسی که به عهده‌ شما است، شما را به عنوان آرمان انقلابشان می بینند.

حجت الاسلام عبادی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب ما اسلام ما نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد است، تصریح کرد: این است که در یک ترسیم بین المللی، طرفداران ظالم را از عدل جدا می کند.

انتهای خبر//

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha