شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه کالاهای قاچاق بازار ما را تصرف کرده و این مسئله یک خطر اقتصادی است و اگر بخواهیم کشور از رکود، بیکاری و تورم نجات یابد، باید تولید داخل را تقویت و کالای تولیدی خود را عرضه کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا کشور، ضمن تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: مسئله امنیت غذایی موضوعی بسیار مهم در جامعه است، زیرا هم از نظر تامین آنچه که از مبدا می‌آید و هم از نظر ورود کالای قاچاق اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: یکی از معضلات امروز کشور ورود کالاهای نامطلوب است، که چه به صورت قاچاق و چه به صورت شبه قاچاق وارد می‌شود، که همه اینها آسیب بزرگی در جامعه هستند، زیرا کالاهای قاچاق سبب رکود، بیکاری در داخل کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: متاسفانه کالاهای قاچاق بازار ما را تصرف کرده و این مسئله یک خطر اقتصادی است و اگر بخواهیم کشور از رکود، بیکاری، تورم نجات یابد، باید تولید داخل را تقویت و کالای تولیدی خود را عرضه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این که توجه به ارزش ها همواره باید حفظ شود، افزود: روحانیت و نیروهای مسلح بازوی فرهنگ نظامی کشور هستند.

ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام  علی اصغر مومنی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا کشور با ارائه گزارشی، گفت: برنامه های خوبی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار داریم و در سازمان عقیدتی سیاسی در جهت حاکمیت ارزش ها گام های موثری برداشته شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا کشور افزود: با وجودی که این سازمان تجاری، بازرگانی و خدماتی است، اما برنامه هایی از جمله اقامه نماز، امر به معروف و نهی ازمنکر، عفاف و حجاب، و ... توجه ویژه ای دارد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha