جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر زندگی محرومان سخت شده است، گفت: محرومیت و فقر در جامعه از عوارض تخلفات خواص است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: ارائه خدمت به محرومان در ثبت احوال اقدامات خوبی است.

وی افزود: در حال حاضر زندگی محرومان سخت شده است، زیرا خشکسالی و  درآمد کم سبب تامین مخارج زندگی را نمی‌شود و این امر سبب شده آن میزان درآمدی هم که داشته باشند، ارزش آن کم شود .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:متاسفانه خواص در جامعه تخلف می‌کنند که از این تخلف عوام جامعه آسیب می‌بینند .
 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید قانون اساسی را براساس عدل اجرا کرد تا فقر در جامعه نداشته باشیم، افزود: محرومیت و فقر در جامعه از عوارض تخلفات خواص است.

وی بیان داشت: جایگاه سازمان ثبت احوال با تمامی تشکیلات دیگر متفاوت است، زیرا با هویت فرد سر و کار دارد، درحالی که دیگر وزارت خانه‌ها نهادها در حاشیه هویت اشخاص کار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیافزود: مکانیزه شدن ثبت احوال اقدامی بسیار خوب، مفید و ارزنده است، زیرا این کار مورد اعتماد جمعی است، که در هر نقطعه کشور قابل کنترل است، اما سیستمهای گذشته در ثبت احوال دچار معایب وم حاسنی بود که یکی از معایب بزرگ جعل و سوء استفاده‌ ها است.


پروژه صدور کارت ملی هوشمند در سال 97 بسته می‌شود

حمید درخشان نیا، رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی،  از سال 94 تا کنون برای 26 میلیون نفر در کشور کارت هوشمند ملی صادر شده است و همنچنینی مشخصات 125 میلیون ایرانی از ابتدای تاسیس سازمان ثبت احوال در سال 1297 تا کنون در پایگاه ما به روز رسانی شده است.

وی افزود:صدور کارت ملی هوشمند تا پایان امسال به 40 میلوین فقره می‌رسد و  پروژه صدور کارت ملی هوشمند در سال 97 بسته می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha