جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رجایی و باهنر

حوزه/قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شهید رجایی اسوه‌ای از یک مسئول وظیفه‌شناس و دلسوز مردم بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مظفر رستمی، پیش از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در محل ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: شهید رجایی یک رئیس‌جمهور صد درصد مکتبی و ولایی و همچنین اسوه‌ای از یک مسئول وظیفه‌شناس و دلسوز مردم بود.

وی افزود: شهیدان باهنر و رجائی دو الگوی واقعی خدمت به انقلاب اسلامی و ولایت هستند و بهترین اسوه هستند برای خادمانی که بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند.

رستمی تصریح کرد: یاد و نام دو شهید دولت رجائی و باهنر که اسوه‌های تقوا، علم و عمل هستند همواره ماندگار و زنده است، چون تا پای جان و با تقدیم خون خود در راه خدمت به ولایت و بندگان خوب خداوند کوشیدند.

وی گفت: شهید رجایی در دوران ریاست جمهوری خود که کمتر از یک ماه به طول انجامید قدم‌های بزرگی برای توسعه و عمران کشور برداشتند و در آن شرایط بحرانی که هم کشور درگیر جنگ داخلی و جنگ تحمیلی بود مدیریت فوق‌العاده‌ای بر مسائل داشتند.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: شهید رجایی به‌حق یک رئیس‌جمهور صد درصد مکتبی، ولایی و دینی بود و البته ما نیز باید از ایشان بیاموزیم و همان‌طور که یاد این بزرگواران را زنده نگاه می‌داریم، خط و مشی آن‌ها را نیز که چیزی جز خدمت‌رسانی و دین‌داری نیست، ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در خراسان شمالی گفت: این مراسم سه‌شنبه‌شب هفتم شهریور، همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود.

رستمی با بیان این که سخنران مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر استاندار خراسان شمالی خواهد بود، افزود: همچنین نمایشگاه موضوعی در حاشیه این مراسم با همکاری حوزه هنری استان برپا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha