جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از حرکت کاروان شادی غدیر در استان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از راه‌اندازی کاروان شادی در روز عید غدیر خبر داد و اظهار داشت: مبدأ این حرکت عظیم میدان شهید بجنورد و مقصد آن پارک شهر است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود غدیر از مظلومیت خارج شود، افزود: برگزاری مراسمات ویژه عید غدیر و راه‌اندازی کاروان‌های نشاط در استان می‌تواند در این راستا اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه یکی از محوری‌ترین برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر در استان حرکت کاروان نشاط غدیر در مرکز استان است، گفت: سال گذشته اقدام ابتکاری برگزاری راهپیمایی از میدان شهید به سمت پارک شهر بجنورد انجام شد که مردم علی‌الخصوص قشر نوجوان و جوان از این حرکت استقبال زیادی کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید کاروان نشاط غدیر به‌گونه‌ای برپا شود که این حرکت اثرگذار و تکمیلی باشد، افزود: باید امسال موضوع غدیر برجسته‌تر شده و راهپیمایی و حرکت کاروان نشاط غدیر باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به‌ضرورت فضاسازی مناسب و پخش رسانه‌ای حرکت کاروان شادی غدیر به‌صورت زنده، گفت: در این مراسم کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات و سایر جوایز ارزنده به‌قیدقرعه به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه رسول خدا(ص) عید غدیر را افضل اعیاد امت می‌داند به‌واسطه اهمیت این روز بزرگ است که طی آن حجت از جانب حق بر امت تمام شد، اظهار داشت: با دمیده شدن روح ولایت علوی در پیکره دین، زحمات ۲۳ ساله رسول خدا (ص) به ثمر نشست و اسلام با روح پاک ولایت جان گرفت.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: در این روز مهم امامت توسط مقام رسالت اسلام اکمال یافت و نعمت حق بر مردم تمام و کامل شد و اسلام به‌عنوان آخرین دین آسمانی رسمیت یافت.

وی خاطرنشان کرد: واقعه غدیر، روح ولایت علوی، جان‌بخش شریعت مقدسه، زنده کننده و نگه‌دارنده و استمراربخش اسلام راستین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha