جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اقدام عجیب رسانه انگلیسی برای سیاه جلوه دادن چهره مسلمانان

حوزه/ یک رسانه انگلیسی در اقدام عجیبی، تصویر مربوط به چهره یک زن مسلمان را دستکاری کرده و برای این زن محجبه که چادر به سر داشته، پوشیه گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از splinternews، یک رسانه خبری انگلیسی به سبب اقدام اسلام‌هراسی و دستکاری عمدی تصاویر اخبار مربوط به مسلمانان به شدت مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

رسانه خبری دیلی میل که یکی از رسانه‌های محافظه کار افراطی در انگلستان محسوب می‌شود، چند روز پیش خبری منتشر کرد و سرپرستی یک کودک مسیحی توسط یک خانواده مسلمان را مورد انتقاد قرار داد.

این رسانه خبری در ادامه به طور تعمدی تصویر خبر را دستکاری کرده و صورت زن مسلمان در تصاویر  را که چادر سیاهی به سر کرده نیز پوشانده و در عوض برای او پوشیه گذاشته است. این اقدام رسانه خبری انگلیسی از نگاه کاربران شبکه‌های اجتماعی پنهان نمانده و این رسانه به سبب دستکاری عمدی در تصویر مربوطه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

با اوج گرفتن انتقادات، مسئولان رسانه در اقدامی عجیب تصویر صورت زن مسلمان را شطرنجی کردند تا وانمود کنند زن مسلمان از نشان دادن چهره خود اکراه داشته است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی این سئوال را پرسیده‌اندکه چرا یک شبکه انگلیسی باید در نسخه اینترنتی چهره زن مسلمان را عمدا پوشیه بزند؟ و چه هدفی از این کار داشته است؟

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha