جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسین زاده

حوزه/مسئول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی، فرهنگی و بصیرتی اساتید مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام فرهاد حسین زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: دوره آموزشي، فرهنگي، بصیرتی و تفريحي براي اساتيد مدارس علميه این استان در استان مازندران به مدت 2 روز برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی با دعوت از اساتيد خواهر و برادر به تعداد 65 خانوار و حدود 250 نفر در استان مازندران شهر ساري مجموعه ساحلي گهرباران به مدت دو شبانه‌روز برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: در اين دوره با حضور اساتيد کمیته‌های راهبردي پنج‌گانه متشکل از؛ حوزه انقلابي انديشه و عمل، تعميق و ترويج گفتمان انقلابي(گفتمان امام و رهبري(، آشنايي با جریان‌های فكري، سياسي و اجتماعي معاصر، نظام سازي ديني و توليد دانش تمدني و مقابله با نفوذ سياسي اجتماعي و تهاجم فرهنگي كه هر كميته در يك سالن مجزا برگزار شد.

وی تصریح کرد: در اين دوره درس اخلاق عمومي با حضور آیت‌الله طبرسي نماينده ولی‌فقیه در استان مازندران و برنامه‌های مشاوره‌ای ويژه خانواده‌های اساتيد با دعوت از استاد موسوي و سخنراني مسئول سازمان بسيج اساتيد و روحانيون كشور حجت‌الاسلام گواهي و معاون وي حجت‌الاسلام بهرام برگزار شد.

مسئول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین فوق‌برنامه‌های تفريحي مانند كار با كودك براي فرزندان اساتيد و مسابقات ورزشي در مدت اين دو روز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha