جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: افراد مومن و متدین نباید از دشمنان برای رسیدن به بازدهی کلان الگو بگیرند اما زمانی که آنها در مسیر باطل از این بسترها استفاده می‌کنند چرا باید از این بسترها در مسیر حق غافل باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ظهر امروز در دیدار  جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه روز عرفه در تاریخ معنوی مردم تاثیرگذار است، اظهار کرد: زائران امام حسین علیه‌السلام امروز به صورت ویژه مورد عنایت خداوند متعال خواهند بود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه افراد باید به پاکیزگی وارد خانه خدا و اماکن مقدس شوند، اضافه کرد: محیط‌هایی که مردم به آنها امید دارند باید پاکیزه باشد به این معنا که همزمان با ساخت و توسعه این مکان‌ها و قبل از ورود افراد باید به طهارت ظاهری و واقعی این محیط‌ها توجه داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: باید مکان‌ها را به شیوه‌ای مراقبت کنیم که افراد نتوانند نفوذی داشته باشند چرا که از مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات بهترین طهارت‌ها و پاکیزگی‌ها انتظار می‌رود؛ در فضاهای مجازی عده‌ای حقایق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند.
حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی با تاکید بر اینکه فضاهای مجازی به سرعت در حال رشد است، عنوان کرد: به نظر می‌رسد که هیچ فردی نمی‌تواند جلودار این رشد باشد به همین علت باید برای پاکیزگی این بستر تلاش کنیم چرا که اگر با ناپاکی در این فضاها مواجه باشیم برخی به دنبال استفاده از آن خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه خوبان نیز در تماس با فضاهای ناپاک مورد تاثیر قرار می‌گیرند، تصریح کرد: باید ازهر چیزی که امکان دارد آسیب فضای مجازی را افزایش دهد مراقبت کنیم؛ اکنون دشمنان هزینه‌های سنگینی را بر خودشان تحمیل می‌کنند تا باطل‌ها را در فضای مجازی ترویج دهند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی یادآور شد: افراد مومن و متدین نباید از دشمنان برای رسیدن به بازدهی کلان الگو گیرند اما زمانی که آنها در مسیر باطل از این بسترها استفاده می‌کنند چرا باید از این بسترها در مسیر حق غافل باشیم.
امام جمعه قم از شهیدان حججی، رجایی و باهنر به عنوان الگوهای جامعه اسلامی نام برد و گفت: دستگاه‌ها باید مکان‌هایی را که در اختیار دارند را پاک و مطهر کنند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha