جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از مناطق زلزله زده شهرستان سراب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، صبح شنبه از مناطق زلزله زده شربیان و روستای ایوق در شهرستان سراب بازدید کرد.

فرماندار سراب و جمعی از مسئولان محلی و استانی نیز در این بازدید حضور داشتند.

امام جمعه تبریز در این بازدید، ضمن همدردی با حادثه دیدگان این زلزله، خواستار اقدام سریع مسئولان استان در راستای احداث خانه های تخریب شده شد.

گفتنی است، زلزله ای به قدرت ۴/۹ ریشتر در ساعت ۳:۴۴ صبح روز دوشنبه هفته گذشته، حوالی شربیان واقع در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که خوشبختانه این زمین لرزه، خسارت جانی نداشت،‌اما بخشی از خانه های روستای ایوق تخریب شده است.

شربیان در بخش مهربان شهرستان سراب واقع است و از تبریز مرکز استان، حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ل. ف IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
    0 0
    من بعنوان فردی که برای سلامت خانواده ها در روستاهای مختلف سراب تلاش نموده و در حال حاضر بعد از تولد فرزندم نیازمند و طبق قانون مستحق استفاده از مرخصی زایمان شش ماهه هستم توسط سرپرست مرکز بهداشت آقای ج ق تهدید به لغو قرار داد شده ام. آیا این منصفانه است کسی که تمام تلاش خود را برای سلامت جامعه سلامت مادران و خانواده صرف نموده است حالا که بعنوان عضوی از جامعه حق استفاده از حق قانونی خود را نداشته و جرأت اعتراض نیز نداشته باشد. خواهشمند است پیام بنده را پی گیری فرمایید چون جز به عشق ولایت زنده نیستم و امیدی به غیر از شما نماینده محترم ولی فقیه ندارم شاید توصیه و رهنمودهای شما مسئولین دانشگاه علوم پزشکی را بیدار نموده و موجب اصلاح رویه در انتخاب مسئولین دینی اخلاقی و اسلامی و ولایی گردد. شاید ندای حق خواهی را کسانی بشنوند. آنچنان مکرر تهدید به لغو قرارداد نموده اند که تعدادی از مادران همکار بنده حتی بدون کوچکترین اعتراضی بعد از 20 روز به سرکار خود رفته اند بنظر شما در مملکت اسلامی چنین مسئولینی باید وجود داشته باشند.