جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: از دولت‌مردان درخواست می‌کنیم برای کاهش فشارها و اجتناب از گرانی ها تلاشی مجاهدانه داشته باشند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت سفر رئیس قوه مجریه به آذربایجان شرقی برگزار شد با بیان اینکه آذربایجان نقش موتور پیشران در صحنه‌های مختلف تاریخ ایران اسلامی را دارد گفت : بعد از آشوب‌های اخیر ، مردم تبریز در اطاعت به‌موقع از رهبر حکیم و ایثارگر و عزیزتر از جان خود برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه کردند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم گفت : از دولت‌مردان درخواست می‌کنیم برای کاهش فشارها و اجتناب از گرانی‌ها تلاشی مجاهدانه داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور گفت : معظم له فرمودند در این حوادث پلیس وارد میدان شد و در مواجهه با مسائل اخیر سخت تلاش کرد  ولی مردم نقش اصلی و بزرگی داشتند که از زنجان و تبریز شروع شد تا روستاها ادامه یافت و در تهران با حضور میلیونی مردم به اوج رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: لازم می‌دانم شهد شیرین رضایت رهبری را به مردم تبریک عرض کنم. 

 امام جمعه تبریز با بیان اینکه این پنجمین سفر دکتر روحانی در طول ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی است گفت :پروژه میانه به بستان‌آباد سال‌ها مطالبه مردم بود که با دستور ویژه رئیس‌جمهور امیدواریم شاهد بهره‌برداری این راه‌آهن تا سال آینده بستان آباد به تبریز باشیم. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به حادثه زلزله آذربایجان گفت: به‌عنوان ناظر و همراه در ارتباط با مناطق زلزله‌زده باید از تمام دستگاه‌های استانی و وزارتخانه قدردانی می‌کنم و از تلاش‌های استاندار فرهیخته استان که به‌موقع و با برنامه‌ریزی لازم  برای رفع مشکلات مردم با شتاب بیشتر وارد عمل شدند قدردانی می‌کنم.

وی همدلی و همراهی مردم، نمایندگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروی انتظامی، حوزه علمیه در استان را هم ستود و گفت : شکرانه این نعمت را بر جای می‌آوریم، و امیدواریم در آستانه انتخابات همدلی‌ها خدشه‌دار نشود و در گام دوم انقلاب هم تبریز و آذربایجان همچنان پیشگام باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha