شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار مردم تبریز با رئیس جمهور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب و ائمه جمعه پیشین این شهر از خدمات ۲۲ ساله آیت الله مجتهدشبستری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر سه شنبه پیش از سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم تبریز در ورزشگاه باغشمال تبریز با تقدیر از زحمات ائمه جمعه پیشین تبریز خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب، مرحوم آیت الله ملکوتی(ره) از خدمات 22 ساله آیت الله مجتهدشبستری در آذربایجان قدردانی می کنم.

وی در ادامه به مشکلات دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: دریاچه ارومیه که روزی در منطقه می درخشید امروز با خشکی فاصله چندانی ندارد، امید است با دستور ویژه حضرتعالی اقداماتی که انجام شده، تسریع شود تا موجب فراهم آوردن خوشحالی مردم آذربایجان شود.

امام جمعه تبریز خواستار تسریع در مسیر راه آهن میانه به تبریز شد و ابراز داشت: این پروژه حدود 18 سال قبل آغاز به کار کرده و باید 11 سال قبل آماده بهره برداری می شد تازه امسال می گویند تا بستان آباد مورد بهره برداری قرار می گیرد و از بستان آباد به تبریز از طریق اتوبوس باید حمل و نقل شود که استدعا داریم عوامل رئیس جمهور به مسئولین ذیربط  دستور صادر کند تا در این پروژه تسریع شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه به فعالیت کارخانه مس سونگون در آذربایجان و در منطقه ورزقان اشاره و عنوان کرد: پیشنهاد می کنیم در کنار این کارخانه مهم یک کارخانه ذوب احداث شود تا آنچه به دست کارگران زحمت کش به دست می آید در اینجا مورد بهره برداری قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: بیماران کبدی استان آذربایجان شرقی برای معالجه و درمان به شیراز معالجه می کنند، با توجه به حضور پزشکان متخصص، ضرورت دارد تا یک بخش کبد در بیمارستان تبریز و آذربایجان شرقی احداث شود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بیمارستانی دارد که نیاز به تجهیز دارد که امیدواریم اوامر لازم در این رابطه هم صادر گردد.

امام جمعه تبریز در پایان خواستار پروژه های اتوبان تبریز – سهند و تبریز – اهر و تبریز – مرند – بازرگان را از دیگر خواسته ها و مطالبات مردم آذربایجان دانست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha