پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 425496
۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
شیخ محمد حسین مفتی فلسطین

حوزه/ شیخ محمد حسین مفتی اعظم قدس و خطیب مسجد الاقصی، جنایت های مرتکب شده در حق مسلمانان "روهینگا" در میانمار را که منجر به قربانی و آواره شدن هزاران نفر شده، محکوم کرد و گفت: این جنایت ها، شامل بدترین نوع شکنجه، تبعید اجباری و نسل کشی به خصوص علیه ولایت آراکان است که اکثریت آن مسلمان هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد حسین مفتی اعظم قدس و خطیب مسجد الاقصی، جنایت های مرتکب شده در حق مسلمانان "روهینگا" در میانمار را که منجر به قربانی و آواره شدن هزاران نفر شده، محکوم کرد و گفت: این جنایت ها، شامل بدترین نوع شکنجه، تبعید اجباری و نسل کشی به خصوص علیه ولایت آراکان است که اکثریت آن مسلمان هستند.

شیخ حسین در بیانیه خود، از سازمان های بین المللی، مؤسسات حقوق بشر، سازمان های اسلامی و آزادگان جهان خواست تا اقدام فوری کنند و برای توقف شکنجه و نجات این مستضعفان از بند کشتار و آوارگی و آزادی از این کابوس مصیبت بار که از سال ها پیش از آن رنج می برند، تلاش کنند.

وی این جنایت ها را با تمام هنجار های انسانی و ادیان آسمانی متناقص دانست.

مفتی قدس با اشاره به اینکه این جهان همچنان برای مسلمانان پر از ظلم، درد و رنج است، از خداوند متعال خواست تا مسلمانان میانمار را از ظلم و ستم برهاند و صلح و سازش را میان تمام ملت های جهان برقرار سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha