پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید صدرالدین قپانچی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه گفت: آمادگی های نظامی برای آزادسازی "حویجه" در حال انجام است و این درحالی است که داعش، از ترس پیشروی نیروهای نظامی بازداشتی های خود را از حویجه به مناطق نامعلوم منتقل می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه در حسینیه الفاطمیه الکبری گفت: آمادگی های نظامی برای آزادسازی "حویجه" در حال انجام است و این درحالی است که داعش، از ترس پیشروی نیروهای نظامی بازداشتی های خود را از حویجه به مناطق نامعلوم منتقل می کند.

حجت الاسلام قپانچی پیروزی محقق شده را به رزمندگان قهرمان تبریک گفت و از تلاش های فرمانده کل نیرو های مسلح در عملیات های نظامی تشکر کرد.

امام جمعه نجف در بخشی از خطبه های نماز جمعه  تاکید کرد: موضع عراقی و بین المللی همچنان بر نپذیرفتن همه پرسی اقلیم کردستان تاکید دارد.

وی اعمال وحشیانه ارتش میانمار در حق مسلمانان مظلوم  این کشور و سکوت بین المللی و عربی در برابر این فاجعه را محکوم کرد.

حجت الاسلام قپانچی در مسائل داخلی، اقدام کارگر شهرداری استان "کوت" را که  شانزده میلیون دینار پیدا کرده و آن را به صاحبش برگردانده و پاداش دریافت کرد، ستود و گفت: این عمل، نشان از اخلاق والا، امانتداری و دینداری دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha