جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کلباسی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رکن الملک اصفهان گفت: کتابخانه ای عمومی برای اقشار مختلف مردم با ۳۵ هزار جلد کتاب و عضویت ۳هزار نفر و همچنین کتابخانه تخصصی حوزوی با ۱۰ هزار جلد کتاب برای طلاب در کنار مسجد رکن الملک ایجاد شده است.

ه گزارش خبر گزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام  و المسلمین احمد کلباسی، عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و فضلای شهر اصفهان با محکومیت مسلمان کشی در میانمار اظهار کرد: ایستادگی در مقابل ظالم یک دستور دینی و اسلامی است و امیدواریم ظالمان هرکجای جهان نابود شوند.

وی، در ادامه پیرامون آشنایی ائمه جماعات با مسجد رکن الملک، افزود: مسجد رکن الملک اصفهان به صورت مجموعه ای قرار گرفته است که کتابخانه عمومی، کتابخانه تخصصی حوزه و مدرسه علمیه برادران و خواهران درجنب آن ایجاد شده است .

مدیر مدرسه علمیه رکن الملک اصفهان با بیان اینکه اکنون کتابخانه ای عمومی برای اقشار مختلف مردم با 35 هزار جلد کتاب و عضویت 3هزار نفر و همچنین کتابخانه تخصصی حوزوی با 10 هزار جلد کتاب برای طلاب در کنار این مسجد ایجاد شده است، تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران با 200طلبه اکنون با 35 استاد در حال فعالیت در جنب این مسجد است.

وی افزود: براساس تلاشی که شد مدرسه علمیه مالک اشتر برادران نیز در کنار این مسجد با 340 طلبه جوان از پایه اول تا سطح درس خارج، در 7 هزار متر مربع زیر بنای فضای آموزشی ساخته شده است.

مدیر مدرسه علمیه رکن الملک اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از وجوه تمایز این مدرسه علمیه این است که در فضای جغرافیایی شهری متفاوت با دیگر مدارس علمیه شهر اصفهان در کنار تخت فولاد اصفهان و تکیه عالمان دینی قرار گرفته است .

حجت الاسلام کلباسی ابراز کرد: اخلاص لازمه خدمت به دین است، اگر اخلاص در کار آمد، توفیقی از ناحیه خداوند متعال نصیب می شود  که بی بدیل بوده، امروز،  روز مظلومیت آرمان های شیعه در جهان است، برای تداوم نظام اسلامی  و مکتب شیعه باید همت گماشته شود و ایستادگی کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha