جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
«مرگ جایزه صلح نوبل»

حوزه/ در پی کشتار مسلمانان مظلوم میانمار، کمپینی در ارتباط با اعتراض به نحوه اعطای جایزه صلح نوبل که رهبر حزب حاکم این کشور نیز این جایزه را دریافت کرده، تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در  پی کشتار مسلمانان مظلوم میانمار، کمپینی در ارتباط با اعتراض به نحوه اعطای جایزه صلح نوبل که رهبر حزب حاکم این کشور نیز این جایزه را دریافت کرده، تشکیل شده است تا مردم جهان نظر خود را درباره تغییر در چگونگی اعطای این جایزه اعلام کنند.

افرادی که می خواهند نسبت به این اعتراض بین المللی و ضد استکباری و در حمایت از مظلومان نقشی داشته باشند می توانند به نشانی اینترنتی www.change.org/p/everyone-death-of-nobel-peace-prize رفته و رای خود را اعلام کنند.

کسانی که با جمله «مرگ جایزه صلح نوبل» و در ادامه تایید لزوم بازنگری و تصحیح در اعطای این جایزه به افراد موافق هستند، می توانند با ورود به صفحه یادشده و درج یک ایمیل(واقعی) و نام و نام خانوادگی(واقعی یا مجازی) خود به صورت فارسی یا انگلیسی بر روی واژه sign کلیک کنند تا جزو کسانی باشند که با این امضای مجازی بر استکبارستیزی خود مهر تاییدی زده و کشتار مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرده باشند.

انتهای پیام/313/25
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ممد IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    در کل ما ندیدیم این جایزه کذایی رو به یه آدم بدن. یا دادنش به این سوچی، یا اوباما و کری ، یا شیرین عبادی و یا یاسر عرفات و بیل کلینتون ملعون. یه جایزه ی گلوبالیستی برای مهره های گلوبالیستی