پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

رزمنده روحانی دفاع مقدس گفت: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت:  دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و ماندگاری است که توسط رزمندگان اسلام برای همیشه در تاریخ  پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ماندگار و ثبت شد و امروز ما وظیفه داریم تا این گنجینه ارزشمند را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: کشورهای استکباری جهان همراه با رژیم بعث صدام، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به کار شده و با هجوم ددمنشانه نظامی به این خاک مقدس حمله کردند و ملت ایران نیز به فرمان امام و رهبر خود لبیک گفته و برای دفاع در مقابل این حمله عازم جبهه‌ها شدند.

این روحانی رزمنده دفاع مقدس افزود:  دشمنان در جنگ تحمیلی با همه تجهیزات می‌خواستند ایران را تصرف کنند، ولی با جواب دندان شکن نیروهای مسلح و بسیج مردمی ما مواجه شدند تا هیچ دشمنی دیگر به خود اجازه هجوم به این خاک را ندهد.

حجت الاسلام معبودی به نقش ارزشمند روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: حضور روحانیت در دوران دفاع ،نقش ارزشمند و ماندگاری بود و  در آن ایام حماسه وایثار به خوبی خوش درخشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد:  در طول هشت سال دفاع مقدس عده ای از روحانیون در پادگان‌ها، اردوگاه ها و یگان‌ها در خط مقدم جنگ بودند و به شبهات دینی پاسخ می دادند و روحیه رزمندگان را بالا می بردند.

وی اظهار کرد: طلاب و روحانیون رزمنده چشم و چراغ یگان خود بودند، چراکه معنویت آن مجموعه را به نحو چشمگیری افزایش می دادند و به لحاظ انجام کارهای نظامی نیز بسیار خوب می درخشیدند و فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی را در مناطق مختلف جنگ ایفا می‌کردند و حضور پررنگ طلاب و روحانیون بسیجی را در سال های دفاع مقدس در این حوزه بسیار پررنگ بوده است.

این روحانی رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: روحانيون پس از جنگ نيز به نقش حساس خود ادامه داده‌اند و در حال حاضر در سطح پايگاه‌ها ی مقاومت مسئول بصيرت‌بخشي در جامعه هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha