شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کیانی ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، از برگزاری چندین یادواره و برنامه بازدید از خانواده‌های معزز شهدا در هفته دفاع مقدس در اهواز خبرداد.

حجت‌الاسلام کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برنامه‌های این معاونت در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تجلیل از شهدای روحانی مدافع حرم، بازدید حضوری در منزل خانواده‌های معزز شهدای روحانی و تقدیم لوح یادبود به آنان و برگزاری چندین یادواره در مدارس علمیه سطح استان، بخشی از برنامه‌های معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در هفته دفاع مقدس می‌باشد.

وی با بیان اینکه تقدیر از خانواده شهدا نباید محدود به زمان و مکان خاصی شود، گفت: با توجه به اهمیت زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در مدارس علمیه، در نظر داریم همراه با طلاب بازدیدهای مستمر از قبول مطهر شهدا و خانواده‌های آنان داشته باشیم تا إن‌شاءالله ذکر و نام شهید، همواره در دل و بر زبان سربازان آقا امام زمان(عج) ساری و جاری بماند.

حجت‌الاسلام کیانی، با تأکید بر اینکه، هفته دفاع مقدس، فرصتی مغتنم برای پیوند دوباره انسان با حال و هوای معنوی سال‌های دفاع مقدس است، افزود: به همه مدیران مدارس علمیه توصیه می‌کنم این هفته را گرامی داشته و تا می‌توانند ذکر و نام و آرمان شهید را در حجره‌های مدارس علمیه مطرح کنند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در پایان با بیان اینکه حوزه علمیه خوزستان، تا به امروز بیش از ۱۸۰ شهید در راه دفاع از ارزش‌های والای اسلامی فدا کرده است، اظهار داشت: از این تعداد ۸ نفر طلبه و روحانی مدافع حرم هستند که در دو کشور عراق و سوریه به شهادت رسیده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha