جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  محمد حسن نبوی در دیدار با روحانی جانباز ۸ سال دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین علویان

حوزه/ باید خاطرات روحانیون رزمنده برای نسل جدید بازگو شود تا آنان بتوانند از روحیات معنوی آن زمان بهره ببرند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین  محمد حسن نبوی در دیدار با روحانی جانباز 8 سال دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین علویان،‌ضمن بیان اهمیت و مورد توجه قرار دادن ایثارگران خاطرنشان ساخت: توجه به ایثارگران و رزمندگان طلبه دغدغه ای بود که مدیریت حوزه به آن داشت، با  حضورآیت الله اعرافی در مدیریت حوزه های علمیه،  این زمینه هموار شد تا بتوان به این عرصه توجه شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در ادامه افزود: حضور در دفاع مقدس اجر اخروی بسیار زیادی دارد، اما متاسفانه تعدادی از این فیلم ها و سریال ها که در این عرصه ساخته می شود، شائبه های در جهت علت های حضور رزمندگان در جبهه بوجود می آورد؛ لذا باید دانست خمیر مایه جنگ قیامت و ولایت بوده است.

وی گفت: باید خاطرات روحانیون رزمنده برای نسل جدید بازگو شود تا آنان بتوانند از روحیات معنوی آن زمان بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی در پایان خاطرنشان ساخت: باید در زمینه تبلیغ دفاع مقدس دقت بسیاری داشته باشیم؛ چرا که ممکن است در ورای این تبلیغ، موجب تخریب شویم؛ لذا در گام اول بیان برکات جنگ و نظام  که پیشرفت های در عرصه علم و فناوری و... داشتیم مهم است که باید قدر دان این نعمت عظیم باشیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه  گفت: ما در یوغ آمریکا و اسرائیل قرار داشتیم و به برکت امام (ره)و خون شهدا،‌امروزه ایران کشوری قدرتمند در عرصه بین الملل می باشد.

۳۱۳/۱۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha