شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر پیام مهم نهضت عاشورا است، گفت: تقویت فرهنگ حسینی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به پیام‌های مهم قیام اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر پیام مهم نهضت عاشورا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ترویج و تقویت فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر یکی از عوامل حیات جامعه است، تصریح کرد: با ترویج و تقویت فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر جلوی بسیاری از معضلات ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی گرفته می‌شود.

وی با اشاره به درس‌های مهم از نهضت عاشورا افزود: باید تبیین و تعمیق اهداف نهضت عاشورا به‌عنوان یک الگوی مهم دین‌داری در جامعه مطرح شود و تقویت فرهنگ حسینی یکی از راه مقابله با توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امروز فرهنگ عاشورا به‌عنوان امانتی در دستان ما قرار دارد، گفت: باید به‌درستی از فرهنگ نهضت عاشورا پاسداری کرد تا بتوانیم جلوی بدعت‌ها و تحریف‌هایی که دشمنان علیه این فرهنگ ناب راه‌اندازی می‌کنند را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) راه اتصال انسان‌ها با خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) میانبر رسیدن به سعادت و درجات عالیه است و فرهنگ ناب عاشورایی باید در جامعه بیش از گذشته حفاظت و حراست شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha