پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری اردوی طلیعه حضور برای ۴۱۵ طلبه نورود حوزه علمیه خواهران این استان خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه هر ساله اردوی طلیعه حضور برای طلاب نو ورود به حوزه های علمیه در اوائل سال تحصیلی برگزار می شود، اظهار داشت: این اردو روزهای 11 و 12 آبان ماه امسال برگزار خواهد شد .

وی  یادآور شد: در صورت جذب اعتبار لازم، اردوی طلیعه حضور طلاب خواهر لرستانی در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اردوگاه یاوران مهدی(عج) برگزار و در غیر این صورت، آن را در مرکز استان برگزار خواهیم کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه آشنایی با فضای تحصیلی حوزه از اهداف برگزاری اردوی طلیعه حضور است، خاطرنشان ساخت: بیان و تشریح رسالت ها و وظایف طلبگی، فعالیت مبلغان، ویژگی های اخلاقی، معنوی و آداب طلبگی از جمله مهترین اهداف برگزاری اردوی طلیعه حضور است .

خانم عزیزی ابراز داشت: در این اردو طلاب خواهر نو ورود به مدارس علمیه استان لرستان زیر نظر اساتید مجرب حوزه و اخلاق با جایگاه، رسالت طلبگی و آداب تبلیغ آشنا خواهند شد.

وی در پایان ایجاد و تقویت انگیزه و آگاهی به زمان،جهان و جنگ نرم و وظیفه طلاب در مقابله با این توطئه ها ،جایگاه مبلغان در قرآن، عترت و کلام علما و بزرگان، انس با قرآن و ... را نیز از دیگر اهداف برگزاری اردوی طلیعه حضور عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha