جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرعماد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی، خواستار برخورد قاطع تر پلیس با هنجارشکنان و اخلاگران نظم اجتماعی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امروز در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان لرستان، گفت: نیروهای خدوم انتظامی با تلاش شبانه روزی همواره حافظ امنیت مردم هستند و آرامش را برای آنها به ارمغان می آورند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه وظیفه و مسئولیت اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت در جامعه است، خاطر نشان کرد: حضور پلیس در صحنه های مختلف موجب امنیت پایدار خواهد شد .

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پلیس باید در برابر اخلال گران با قاطعیت و در مقابل مردم با مهربانی و عطوفت برخورد نماید، افزود: ضرورت دارد پلیس برای جلب اعتماد مردم بیش از گذشته تلاش نماید چرا که بدون مشارکت و پشتوانه مردمی تامین امنیت امکان پذیر نیست .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امنیت اساسی ترین و ضروری ترین امر برای پیشرفت یک جامعه محسوب می شود، بیان داشت: حکومت ها وظیفه دارند که امنیت را برای جوامع و مردم به ارمغان بیاورند .

وی با بیان اینکه مجاهدت و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی تحقق امنیت را عملی نموده است خاطر نشان کرد:نیروی نظامی و انتظامی همواره با قاطعیت با هنجارشکنان و قانون شکنان برخورد می کند .

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان یادآور شد: آنچه موجب شده تا ایران اسلامی با وجود تهدیدهای بسیار امن ترین کشور منطقه باشد، حرکت در مسیر ولایت و رهبری، مردمی بصیر و تلاش و مجاهدت شبانه روزی سربازان و نیروهای نظامی و انتظامی است . 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha