پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقات قرآنی مدهامتان

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، امروز در نشستی با حضور اعضای این دبیرخانه، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» در استان یزد، گفت: این دوره از مسابقات قرآنی در مرحله استانی در تاریخ 21 مهرماه سال جاری در یزد برگزار می شود.

محسن رستگاری با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره افرادی هستند که از مراحل شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا کرده اند و در صورت کسب رتبه، به مرحله کشوری اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در دو گروه برادران و خواهران در رده سنی 18 تا 30 سال در محل دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک استان یزد برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در گروه برادران در رشته های قرائت، حفظ کل و حفظ 20 جز، ترتیل، اذان و در گروه برادران نیز در رشته های قرائت، حفظ کل و 20 جز، ترتیل برگزار می شود،گفت: همچنین رشته صحیح خوانی نماز نیز به صورت شهرستانی برگزار می شود.

این مسئول افرهنگی ادامه داد: آزمون مفاهیم قرآن و نهج‌ البلاغه به صورت سراسری و الکترونیکی روز ۲۸ مهر برگزار می شود.

لازم به ذکر است، مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۴ الی ۱۷ آذر در مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha