پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بهشتی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام بهشتی نژاد گفت: این برای ما درس است که شهید حجت الاسلام بهشتی نژاد در هرزمان سعی می کرد وظیفه خود را به خوبی تشخیص دهد و به آن به بهترین شکل عمل کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت اسلام سید محمد بهشتی نژاد، امروز در نهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان، اظهار کرد: شهدای روحانی در عمل ثابت کردند اگر دیگران را به عرصه شهادت دعوت می کنند خود پیشتاز در این میدان هستند و فقط دعوت کننده  تنها به شهادت نبودند و خود در خط مقدم حضور می یافتند.

حجت الاسلام بهشتی نژاد ابراز کرد: دومین وظیفه فعلی ما در قبال شهدایی که به نحو احسنت وظیفهخود را انجام دادند، در زمان حال است  که تبیین گری راه و مسیر شهدا و همچنین وظیفه سوم امروز  ما در قبال شهدا  نسبت به آینده و ثبت این مسیر و آرمان های آنها برای نسل آینده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه باید به گونه ای عمل کنیم که از عوض شدن جای جلاد و شهید که خواسته دشمن است، ممانعت کنیم، تصریح کرد: عمل به تکلیف درهر برهه وزمان ویژگی شاخص شهید بهشتی نژاد بود.

فرزند شهید حجت الاسلام بهشتی نژاد ابراز کرد: مرحوم پدرم در هر زمان چه در زمان تحصیل علوم حوزوی در قم وچه درزمان قضاوت و دادرسی یا در زمان خدمت به مردم وتبیین گری به بهترین نحو وظیفه خود را انجام می داد و جز ممتازین بود.

وی اضافه کرد: این برای  ما درس است  که شهید حجت الاسلام بهشتی نژاد در هرزمان سعی می کرد وظیفه خود را  به خوبی تشخیص دهد و به آن به بهترین شکل عمل کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha