سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین انصاری بویر احمدی با راه اندازی مجمع جهانی شیعه شناسی، حرکت بزرگ فرهنگی را در معرفی اسلام ناب و مکتب امیرالمؤمنین علیه السلام انجام داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در  حاشیه مراسم  تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین علی انصاری بویراحمدی در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین انصاری بویراحمدی، از نیروهای خدوم نسبت به مکتب تشیع بود.

وی افزود: ایشان علاوه بر ویژگی جانبازی و ایثارگری در دفاع مقدس که در حقیقت جانباز انقلاب بودند، پس از دوران دفاع مقدس رسالت اصلی خود را در خدمت به دین، مکتب و اسلام قرار دادند و با راه اندازی مجمع جهانی شیعه شناسی، حرکت بزرگ فرهنگی را در معرفی اسلام ناب و مکتب امیرالمؤمنین علیه السلام انجام داد.

وی با بیان اینکه این روحانی مجاهد در این مسیر توفیقات خوبی داشت، افزود: ایشان انسانی پر دغدغه و سراپای وجود او احساس، شور و شعور بود. قلم زدن، تلاش او و اطلاع رسانی خوبی که در این زمینه خدمت مراجع تقلید و شخصیت های کشور داشت، موجب شده بود به عنوان چهره شناخته شده پر دغدغه معرفی گردد.

وی با تأکید بر این که راه این روحانی فقید باید توسط دوستان و همکاران ایشان گرامی داشته و ادامه یابد، خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی بود که به صورت خودکار و خودجوش بر اساس احساس تکلیف عمل کرد. باید راه این افراد ادامه پیدا کند تا روزی شاهد باشیم که اسلام و مکتب تشیع به همه جهان شناخته شود.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha