پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مختاری

حوزه/ تا کنون بیش از ۱۵۰۰ طلبه ازمدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا در استان مازندران فارغ التحصیل شده اند ودرامور مختلف درنظام درحال خدمت هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مختاری در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنای مازندران با آیت الله علوی بروجردی که پیش ازظهرامروز در کتابخانه مرحوم آیت الله العظمی بروجردی برگزارشد، بابیان اینکه آیت الله سلیمانی دانش آموخته مکتب حوزه نجف و از اساتیدبزرگی بهره برده است افزود: بعد ازحضور در مازندارن توانست درسال 56  حوزه علمیه امام صادق(ع)  و به تربیت دانش آموخته فقه جعفری(ع) بپردازد.
وی بابیان اینکه تا کنون بیش از 1500 طلبه ازمدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا فارغ التحصیل شده اند و درامور مختلف درنظام درحال خدمت هستند، افزود: ازدیگر خدمات طلاب مدرسه علمیه کونتا حضور درجنگ تحمیلی بود و دراین راستا نزدیک به 58شهید تقدیم نظام  و انقلاب کرده است.  
 حجت الاسلام و المسلمین مختاری اظهارداشت: برای پاسداشت مقام عالم قرار است در اواخر آذرماه سال جاری  کنگره ای به نام ایشان و باحضور علما و مسئولین در مازندران برگزار شود. 
40/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha