جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفتمان دینی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه برگزاری ۵۷۰ گفتمان دینی در استاندر سال ۹۶پیش بینی شده است، گفت: گفتمان دینی با هدف پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در حوزه های مختلف اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز در جلسه با معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان که با موضوع همکاری دو دستگاه در برگزاری برنامه‌های مشترک به‌ ویژه گفتمان‌های دینی در سطحمدارس برگزار شد گفت: طرح گفتمان دینی بالغ بر 10 سال است که در مدارس کشور در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام علی کارگر، افزود: این طرح با هدف ایجاد فضای پرسش و پاسخ به صورت دوستانه جهت پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در حوزه‌های مختلف در سطح مدارس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به رشد کمی و کیفی این طرح طی سال‌های اخیر، گفت: در این طرح از اساتید دانشگاهی و حوزوی مرتبط با موضوع گفتمان استفاده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اضافه کرد: در سال جاری برنامه ریزی جهت برگزاری 570 گفتمان دینی در سطح مدارس استان انجام شده است که تحقق این امر نیازمند همراهی آموزش و پرورش استان است.

حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به تعیین سهمیه هر شهرستان و ابلاغ به ادارات شهرستانی، گفت: طرح گفتمان دینی مدارس از طرح‌های موفق سازمان تبلیغات اسلامی کشور بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان، خاطر نشان کرد: این اداره کل آمادگی لازم را جهت برگزاری جلسه توجیهی ویژه مدیران و مربیان پرورشی را دارد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha