پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی گندمی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین مباحث در زندگی هر فرد است، تصریح کرد: ورزش در سلامت روح و روان آنچنان مهم است که در جریان دفاع مقدس قهرمانان مبارز این امر را فراموش نمی کردند و اینکه ورزش برای زنده شدن روح باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد شامگاه بیست وهشتم مهرماه در نخستین یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان بافق، گفت: مردگان واقعی امروز وهابیت و جریان تکفیری داعش هستند که در اوج ظلمت به سر می برند و استکبار جهانی و آمریکا، صهیونیست بین الملل و وهابیت مرده های متحرک هستند.

حجت الاسلام علی گندمی مالمیری به رشادت های شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم درس آزادی و آزادگی را به ما دادند و ثابت کردند که در هرزمان مردانی هستند که با رشادت هایشان نامشان در تاریخ ثبت و ماندگار شود.

وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا پشت استکبار جهانی را می لرزاند، افزود: امروز شهدا جامعه دینی را مدیریت می کنند و روح آنها احیاگر این مسئله است.

این مقام مسئول به اصل موضوع معاد و معاد شناسی اشاره کرد و گفت: انسان هایی که نور ایمان در قلب آنها تاثیر بگذارد و زندگیشان روشن باشد هیچ گونه نمی میرند و همیشه و همه جا در قلوب مردم باقی خواهند ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه ورزش یکی از مهترین مباحث در زندگی هر فرد است، تصریح کرد: ورزش در سلامت روح و روان آنچنان مهم است که در جریان دفاع مقدس قهرمانان مبارز این امر را فراموش نمی کردند و اینکه ورزش برای زنده شدن روح باید در اولویت قرار بگیرد.

حجت الاسلام گندمی مالمیری با اشاره به اینکه اقدامات آمریکا به این علت است که روح انقلابی را از جمهوری اسلامی ایران دور کنند، افزود: ما باید هوشیار بوده و زیر پرچم رهبر معظم انقلاب در مقابل این تحرکات دشمنان بایستیم و اجازه نفوذ را به آنها ندهیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha