جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: صدا وسیما به تعبیر امام یک دانشگاه است که عنوان رسانه ملی را نیز به همراه دارد. این رسانه یک دستگاه عظیم تبلیغاتی است که مهم‌ترین بعد آن تبلیغ و تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین به نقش ارزشمند رسانه ملی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: صداوسیما در دور جدید فعالیت‌های خود بتواند منطبق با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد.

وی شرط اساسی و اصلی یک تبلیغ را صداقت و از خود گذشتگی دانست و افزود: بزرگترین مبلغان تاریخ پیامبران هستند آنها هم حرفشان بزرگترین مضمون تبلیغی را دارد و هم مأموریتی که دارند از ناحیه بزرگترین مأموریت‌دهنده است، از سویی خودشان نیز صاحب بیشترین ظرفیت وجودی بودند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به تعبیر قرآنی«قُلْ لا أَسْئَلُکُمْ عَلَيْهِ أَجْراً إِنْ هُوَ إِلاَّ ذِکْری ‏ لِلْعالَمينَ»  اظهار کرد: اگر مبلغ بتواند مردم را به اینکه حرف من به نفع شماست و خودش در آن نفعی ندارد، راضی کند، اثر تبلیغ افزایش می‌یابد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جایگاه رسانه ملی با وجود رقبای بسیار سنگینی که دارد مثل شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و ماهواره‌ها، هنوز یکی از مهم‌ترین رسانه‌های تبلیغی در خدمت اسلام و اندیشه امام و رهبری است .

وی ادامه داد: رسانه ملی محلی برای پیگیری جریان های عدالتخواهانه و انقلابی است که در آن به پیگیری های مطالبات مردم و کمک به توسعه کشور و مسئولان پرداخته می شود و امروز صدا و سيما به يك دانشگاه فراگير تبديل شده است..

مدیر حوزه علمیه قزوین با تقدير از تلاش‌هاي همه مديران صدا و سيما در انعكاس نظرات مردم، گفت: اميدواريم رسانه ملی با توليد برنامه‌های خوب در راستای نيازهای جامعه بيش از پيش تلاش کند.

 وی به  پخش برنامه های ارزشمند وفاخر صدا وسیمای مرکز قزوین در ایام ماه محرم اشاره و ایام عید غدیر اشاره کرد و بیان داشت:خوشبختانه شبکه استانی مرکز قزوین در ایام ماه محرم وایام عید غدیر برنامه های فاخر وارزشمندی تولید نمودند که جای قدردانی است.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از تهیه کننده برنامه های معارفی شبکه استانی و خبرنگار خبرگزاری حوزه قزوین به خاطر انعکاس برنامه های شبکه استانی مرکز قزوین قدردانی گردید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha