شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش مبلغان اربعین حوزه علمیه نجف

حوزه/ حوزه علمیه نجف اشرف دومین همایش بزرگ مبلغان خود را با مشارکت ۴۰۰۰ مبلغ مرد و زن ویژه برگزاری زیارت اربعین حسینی برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شعبه شعائر دینی حوزه علمیه نجف اشرف دومین همایش سالیانه مبلغان دینی خود را ویژه برگزاری زیارت اربعین شهادت سیدالشهدا(ع) و با مشارکت بیش از 4000 نفر از مبلغان عراقی و خارجی در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) برگزار کرد. این مبلغان به زودی در تمامی راه های منتهی به کربلا مشغول انجام رسالت تبلیغ دین و نشر ارزش های دینی و انسانی و آموزش احکام شرعی خواهند شد.

حجت الاسلام جمال الکعبی مسئول هماهنگی طرح تبلیغ اربعین در حوزه علمیه نجف اشرف گفت: ما امروز در حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام گرد هم جمع شده ایم تا برای رسیدن به بهترین طرح و برنامه برای تبلیغ در مراسم زیارت اربعین حسینی به نتیجه برسیم.

وی افزود: این برنامه تبلیغی در 18 ماه صفر پایان می یابد.

حجت الاسلام عبدالسادة الجابری از کارکنان بخش امور دینی آستان مقدس علوی نیز درباره این برنامه تبلیغی گفت: این حرکت تبلیغی عظیم، اهمیت زیادی دارد و آستان مقدس علوی نیز در ساماندهی این مبلغان نقش ویژه ای بر عهده دارد و ما توفیق خدمات رسانی به این مبلغان و زائران سیدالشهدا(ع) را بر عهده خواهیم داشت.

جت الاسلام و المسلمین حسین آل یاسین نماینده آیت الله العظمی سیستانی در آستان مقدس کاظمین(ع) نیز گفت: در این برنامه قرار است مبلغان دینی در محورهای متعددی که در نظر گرفته شده توزیع شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha